zaterdag 19 juni 2010

Review: Elvive Total Repair 5


Omdat ik de laatste tijd erg met mijn haar bezig ben (het is zo droog en futloos en stug), probeer ik allerlei nieuwe producten uit. Deze keer: de nieuwe Elvive Total Repair 5 shampoo, cremé en ontwarringsspray.

Wat is het?
Het is een nieuw product, dat 5 problemen tegengaat (de 5 problemen lees je zodadelijk hieronder). Je hoeft dus geen keuze's meer te maken tussen al die verschillende soorten hemels aan shampoo's en conditioners.
Wat beloofd het?
Het beloofd ervoor te zorgen dat: het haarstructuur wordt herstelt, het veerkracht geeft, vitaliteit, een zijdezacht gevoel en een gezonde glans.
Dit alles door de nieuwe ontwikkelde formule met Keratine AA* + Ceramide**.

Wat doet het?
Ik heb het getest (1 keer gebruikt) en ik moet zeggen dat het voor mijn haar best wel goed werkt. Mijn haar wordt zachter, heeft een glans en voelt minder droog aan. De spray maakt je haar ook nog wat zachter en is bestemd voor tussen de wasbeurten door. Het enige nadeel is de prijs die je ervoor moet betalen. die is namelijk niet super goedkoop.

Mijn mening
Ik vind het product wel werken, alleen heb ik een beetje het gevoel dat mijn haar er ietsje dunner door is geworden, maar goed het is ook geen volume shampoo natuurlijk. voor de rest maakt het mijn haar wel zacht, minder droog en geeft het een gezonde glans. Het is ook makkelijk doorkambaar. Maar wel jammer van de prijs. Dus voor mij: alleen kopen wanneer het in de aanbieding is.

3 opmerkingen:

  1. ikheb hem gekocht op aanraden van jou t werkt best goed!
    heb alleen de creme spoeling en shampoo getest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Psst wil je meedoen aan mijn giveaway?
    http://ddeliciouss.blogspot.com/2010/08/give-away-only-for-holland

    BeantwoordenVerwijderen